U bent hier

Soleij

Soleij
We make you look good!
Soleij is nieuw en staat voor “totale gezondheid”. Soleij is een lifestyleshop die er samen met jou voor zorgt dat je er in alle omstandigheden goed uitziet. Er goed uitzien is niet alleen de buitenkant. Er goed uitzien is je goed voelen over jezelf.
Service bureau
Het hart van de Soleij® organisatie is het Service bureau. Vanuit deze back office is er volledige controle over de organisatie. Dit is mogelijk omdat de organisatie structuur zo is ingericht dat alle abonnement inschrijvingen en het innen van abonnementsgelden voor alle vestigingen binnen het systeem vanaf een locatie kunnen worden verwerkt. Tevens heeft het Service bureau inzicht in het financiële pakket van de franchisenemers en de online kassa. Hierdoor is de centrale organisatie in staat om op ieder moment te benchmarken en de juiste aandacht via de franchisecoach te geven. Van vrijwel alle leden zijn de adres- en emailgegevens bekend. Mede hierdoor is Soleij® in staat optimaal te communiceren met de klant.
 
Centrale database
Alle abonnement inschrijvingen worden opgeslagen in een centrale database. Deze database levert een enorme hoeveelheid marktinformatie op basis waarvan sales- en marketingacties kunnen worden ingezet.
 
Centrale bereikbaarheid voor abonnementhouders en franchisenemers
Het Service Bureau is gratis per e-mail bereikbaar. Het Service Bureau is per telefoon bereikbaar via het landelijk telefoonnummer: 0900-Sunclubs (7862582) (10 cpm) (naamnummerbellen). Het Service Bureau is per post bereikbaar via postbus 2149, 8203 AC te Lelystad. Voor speciale acties is een antwoordnummer beschikbaar. Franchisenemers kunnen de Soleij organisatie bereiken middels de franchisecoach of intern telefoonnummer.
 
Centrale financiële administratie
Elke maand worden de abonnementsgelden geïncasseerd door Sunclubcard Nederland BV. De franchisenemer betaalt 10% administratievergoeding aan Sunclubcard Nederland BV. Hiervoor worden de onderstaande diensten geleverd:
 
  • Telefonische bereikbaarheid voor klanten van de franchisenemer,
  • Uitvoeren incasso’s en debiteuren beheer.
  • Verwerken incasso’s en doorstorten abonnementsgelden naar de franchisenemer
  • Versturen van Sunclubcards naar de klant
  • Activeren inschrijvingen en verstrekken van antwoord formulieren en envelop
  • Onderhoud en aanpassingen aan het systeem en website
  • Uitsturen informatie betreffende de Soleij Lifestyle formule
  • Overige administratieve diensten
 
Afsluiten van abonnementen
Alle abonnementen kunnen zowel online als in de Soleij Lifestyle shop worden afgesloten. Zodra klanten online inschrijven wordt door het Service Bureau een Sunclubcard naar de klant opgestuurd. Zodra deze het bijgevoegde antwoordformulier terugstuurt wordt centraal de Sunclubcard geactiveerd.
 
Als de klant besluit om in de Lifestyleshop in te schrijven krijgt deze direct de Sunclubcard uitgereikt. De inschrijving wordt middels een intern formulier online verstuurd naar het Service Bureau. 
0900-7862582
Kerngegevens
Waardering 
4
Login of registreer om formules te waarderen.

Reacties

Locatie 
Ketelmeerstraat 150
8226 JX Lelystad